dinsdag 24 december 2013

Eerste creaties


Het wordt waarschijnlijk eens tijd om wat van mijn creaties te tonen. Ik zal beginnen met de naaiprobeersels. Aangezien ik niet veel geduld heb en graag vlug resultaat zie, ben ik algauw begonnen met jurkjes voor mn dochter. Van ver zien ze er "ok" uit, maar de afwerking kan zeker veel beter hoor ;)
 
 
 
Patroon uit Ottobre Design 4/2013 (Princess Castle)




patroon Van katoen hier te koop
 

patroon overgetekend van bestaand jurkje
 

 patroon uit het boek "Stof voor durf het zelvers"
 

 
 
patroon Van katoen hier te koop
 
 
Patroon uit Ottobre Design 6/2013 (Cap Sleeve, maar dan zonder cap sleeves ;) )

gewoon A-lijntje

patroon uit het boek "Stof voor durf het zelvers"
 
 
 
 
En natuurlijk voor grote broer de overbekende Charlie van Zonen 09:
 
 
 
Maar ook kleine broer werd niet vergeten hoor!
 
 
 
 

 gratis patroon: het omkeerbare zonnehoedje van Sew Natural (voordien By Miekk)
 
 
 
En zelfs de hond van mn zus viel in de prijzen :)
 

 
eigen patroontje
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. super van diezelfde Charlie :-)
    Toeval of niet maar ik had ook groene boordband gekocht maar ik had helaas net te weinig en daarom de rode gebruikt die ik ook nog had liggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, best wel grappig! Ik dacht eerst, huh, mijn zoon op een andere blog??

      Verwijderen